اینجا همه چی درهمه
از بودن در این وب سایت لذت ببرید دوستان عزیز
 
موتورسیکلت​هایی با قیمت 7 برابر پراید
 
گروه اقتصادي:​ پای موتورسیکلت‌های لوکس و آمریکایی نیز به خیابان‌های تهران باز شده است؛ موتورسیکلت‌هایی که تا 125 میلیون تومان هم قیمت دارند.
ابراهيم عليزاده درخبرآنلاين نوشت:​ پس از ورود انواع خودروهای لوکس از پورشه گرفته تا مازراتی و انواع دیگر خودروهای خارجی که قیمت‌های آنها به چندین میلیارد تومان هم می‌رسد، موتورسیکلت های لوکس و آمریکایی هم وارد تهران شده‌اند. بازار موتورسکیلت تهران این روزها شاهد عرضه موتورسیکلت‌هایی است که از حداقل یک میلیون و 600 هزار تومان تا حداکثر 125 میلیون تومان ارزش دارند. در بازار موتورسیکلت تهران شاید بتوان چهار گروه موتورسیکلت را تقسیم‌بندی کرد. گروه اول ارزان‌ترین‌ها با حجم موتور 125 سی‌سی هستند که از رنج قیمتی یک میلیون و 600 هزار تومان شروع می‌شوند و تا دو میلیون تومان هم در بازار وجود دارند.

گروه دوم موتورسیکلت‌های با حجم موتور 135 تا 200 سی‌سی هستند که با رنج قیمتی حداقل چهار میلیون و حداکثر 6 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند. گروه سوم موتور سیکلت‌ها، محصولات با حجم موتور 250 سی‌سی هستند که از حدود 15 میلیون تا 36 میلیون تومان ارزش دارند.تا اینجا هیچ کدام از این موتورسیکلت‌ها برای تردد نیاز به مجوز نیروی انتظامی ندارند اما در گروه چهارم موتورسیکلت‌ها که شاید به آنها بتوان لوکس گفت با حجم موتوری بیش از 250 سی‌سی تا 1100 سی‌سی هستند. موتورسیکلت‌هایی که قیمت آنها از 40 میلیون تومان شروع می‌شود و تا 125 میلیون تومان هم می‌رسد.

کسب درآمد http://ice-popup.ir/ref:91 http://ice-popup.ir/user/signup/ref:91

ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم مطالبی رو که در این وبلاگ قرار میدم براتون مفید باشه و از انتخابتون ممنونم...
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اینجا همه چی درهمه و آدرس neloo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 547
بازدید ماه : 6322
بازدید کل : 93874
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



Alternative content




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب





استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب






فال حافظ