مخترعین
 
اینجا همه چی درهمه
از بودن در این وب سایت لذت ببرید دوستان عزیز
 

به کسانی که دارای یکی از شرایط زیر باشند نخبه گفته می شود :

به کسانی که دارای یکی از شرایط زیر باشند نخبه گفته می شود :
الف- برگزیدگان آزمون سراسری کارشناسی ارشد به اعضای هر 50 نفر پذیرفته شده در هر رشته حداکثر 3 نفر به ترتیب امتیازات علمی
ب- برگزیدگان المپیادهای علمی و تخصصی رسمی کشور ، با داشتن حد اقل مدرک تحصیلی کارشناسی .
ج –  مخترعین  و مکتشفین که اختراع و اکتشافات آنان در مراجع ذیربط به ثبت رسیده است و برگزیدگان رتبه های اول تا سوم جشنواره خوارزمی ، با داشتن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی .
د- رتبه های اول دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر که از طریق کنکور سازمان سنجش و آموزش کشور پذیرفته گردیده اند ( با ورودی مشترک ) و رتبه های اول فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاههای معتبر خارج از کشور ( با تشخیص وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری ) .
ه- فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی دانشگاهها که در آزمون سراسری ورود به دانشگاهها که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد دارای رتبه های زیر می باشند :
1- رتبه های کل زیر 500 برای رشته های ریاضی و فیزیک
2- رتبه های کل زیر 250 برای رشته علوم تجربی
3- رتبه های کل زیر 100 برای رشته های علوم انسانی
4- رتبه های کل زیر 10 برای رشته هنر
دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر که در آزمون استخدام ادواری سازمان سنجش آموزش کشور ، دارای رتبه های ذیل می باشند :
1-هر کدام از گروههای فنی ، مهندسی و فرابری داده ها با رتبه کمتر از 100
2-هر کدام از گروههای پزشکی ، پیرا پزشکی ، کشاورزی و محیط زیست با رتبه کمتر از 70
3-هر کدام از گروههای اداری و مالی با رتبه کمتر از 20
دانشگاههای مورد نظر وزارت نیرو دانشگاههای ممتاز ، برتر و معتبر می باشند .

 

دستگاه هشدار دهنده خواب در خودرو

هشدار دهنده خواب | محصول جدید سال

"حادثه هیچ گاه خبر نمیکند "

بهای ارزان، کیفیت بسیار بالا و ظاهری زیبا

با اندکی هزینه خود را در مقابل حوادث رانندگی مصون دارید

با پیشرفت تکنولوژی ابزارهای کارآمد جدیدی تولید شده اند

تامین آسایش شما و فرزندانتان در هنگام سفر

بهترین دستگاه برای ماشین شما

با استفاده از این دستگاه احتمال خطر تصادفات ناشی از خواب آلودگی را به صفر برسانید

وسیله ای بسیار مناسب برای رانندگان

بخصوص رانندگانی که سفرهای بین شهری زیادی دارند

مناسب برای مطالعات شب امتحان که خوابتان نبرد



حادثه هیچ گاه خبر نمیکند. جمله ای کاملا مستند و واقعی و یا شاید تکراری، که امروزه بسیاری از اوقات در انواع رویدادها از زبان این و آن میشنویم . در در کنار آن ضرب المثل شیرین ایرانی " علاج حادثه قبل از وقوع باید کرد" .

زلزله ، سیل ، رانش زمین ،بهمن، برف و بوران شدید، از جمله حوادث طبیعی و تصادف ، آتش سوزی، سقوط ، انفجار ، حوادث ناشی از جنگ و... را از حوداث با دخالت مستقیم انسان میتوان بر شمرد.

تصادفات جاده ای قسمت وسیعی سوانح و حوادث را تشکیل میدهند. حوادثی که سالانی جان دهها هزار ایرانی را میگیرد. انحراف به چپ ، سرعت و سبقت غیر مجاز ، نا استاندارد بودن وضعیت جاده ها و... بطوریکه در سال 1390 بر طبق آمار سازمان پزشک قانونی کشور، 20 هزار نفر از هموطنانمان در حواث رانندگی جان باختند. و به نقل از سایت خودروسازی ، هر نیم ساعت یک ایرانی در اثر تصادف می‌میرد. آماری تاسف بار و نگران کننده که باید به فکر کاهش هرچه سریعتر و رساندن آن به صفر بود.



به نقل از همین سایت ،میزان تلفات تصادفات رانندگی در ایران ۲۵ برابر ژاپن و ۲برابر ترکیه است. در عربستان روزانه ۱۲ نفر قربانی حوادث جاده‌ای می‌شوند و بر اساس آمار تعداد کشته‌ها در تصادفات رانندگی ۵۵ کشته و دو هزار و صد مجروح در هر روز در سال گذشته بوده است.

به گفته کارشناسان یکی از عمده ترین و نگران کننده ترین دلایل حوادث جاده ای ، خواب آلودگی رانندگان می باشد. عاملی که به سبب رانندگی طولانی و عدم خواب مناسب و کافی علت آن است. عاملی که در رانندگان ماشین های سنگین و مسافر بر شیوع بیشتری هم دارد.

از این رو قبل از ارائه هر راه حلی ، ساده ترین راه عمل به جمله " دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است" می باشد. جمله ای متاسفانه میزان عمل به آن - مانند جملات قبلی که اشاره شد - بسیار پایین است.



لذا راه حل ها و روش های علمی و غیر علمی بمنظور جلوگیری از خواب آلودگی و به خواب رفتن رانندگان استفاده میشود. از جمله صرف چای و قهوه ، استراحت در بین راه و توفق در گذرگاهها و رفع خستگی و...

روشی جدید که چند سالی است توسط برخی محققان و مخترعین بوجود آمده استفاده از وسیله ای است که بوسیله صدا و یا هشدارهای لرزشی و... در صدد بازگشت هشیاری به راننده بر می آید. وسیله ای که در کشورهای خارجی تا حدودی موجب کاهش حوادث رانندگی ناشی از خواب آلودگی شده است

عملکرد دستگاه هشدار دهنده خواب راننده به این صورت است که وسیله پشت گوش وی قرار گرفته و سنسور و هشدار دهنده آن درون گوش قرار میگیرد. به محض اینکه سر راننده بعلت به خواب رفتن و خواب آلودگی به پایین خم شود و از حالت عادی خارج شود دستگاه عمل کرده و شروع به ایجاد لرزش یا ویبره در گوش میکند و منجر به بازگشت هشیاری به وی میگردد.

منبع این دستگاه از باتری میباشد. کیفیت ساخت در آن نیز در حد عالی بوده و اطمینان یک سفر ایمن و بیخطر را به شما میدهد.

موارد دیگراستفاده از دستگاه هشداردهنده خواب راننده ، برای نگهبانان ،مامورین ، مراقبین و... میباشد. برای خرید این وسیله مفید و کارآمد نیازی به هزینه های گزاف نیست . با خرید این دستگاه میتوانید آن را جلوی درب منزل یا محل کارتان تحویل گرفته و سپس وجه آن را بپردازید.


دستگاه هشدار دهنده خواب چیست ؟

این دستگاه پشت گوش نصب شده و در صورت خواب الودگی راننده وحرکت مستقیم سر به سمت پایین بوسیله الارم هشدار میدهد، علت اصلی درصد زیادی از امار تصادفات رانندگی با اتومبیل، خواب الودگی راننده میباشد، افراد متخصص و مسئولین امور حمل ونقل وراهنمایی رانندگی، همواره رانندگی با هوشیاری کامل و بدور از استرس وخسگی وهیجان را توصیه می نمایند و جهت رانندگی ایمن رعایت این اصول بسیار ضروریتر از استفاده از این نوع دستگاهها می باشد،



موارد استفاده از دستگاه هشدار دهنده خواب چیست:

شرکت های بیمه: کاهش شاخص پرداخت خسارت و دیه

شرکت های حمل مسافروبار: جابجایی ایمن مسافر وکالا

شرکت های خودروسازی و لیزینگ: بهترین وکارآمدترین هدیه

بانکها و شرکتها: بهترین و کارآمدترین هدیه

رانندگان: حفظ هشیاری به هنگام رانندگی به خصوص در شب

نگهبانان: حفظ هشیاری در زمان نگهبانی و مراقبت

کارگران و اپراتورهای ماشین آلات صنعتی: افزایش ایمنی کار

پرستاران: جهت استفاده در شیفت های کاری

دانش آموزان و دانشجویان: در زمان مطالعه و فراگیری

و … هر آن کس که به سلامت خود و عزیزانش علاقمند است



چگونگی کار دستگاه هشدار دهنده خواب:

دکمه پاور را روشن کرده و همانطور که در تصویر ملاحظه میکنید مثل هندزفری به پشت گوش وصل کنید.

ملاحظه خواهید کرد که هنگامی که سرتان ذره ای به طرف پایین خم شود دستگاه هشدار دهنده شروع به کار کرده و بلافاصله حالت ویبره ایجاد خواهد کرد.

در دستگاه هشدار دهنده خواب سنسوری تعبیه شده که هنگامی که سر به پایین می آید این حالت ویبره دار ایجاد میشود کi باعث رفع خواب از راننده یا هنگام مطالعه میشود.

بهترین همراه برای رانندگانی که تنهایی در جاده ها رانندگی میکنند. دستگاه هشدار دهنده خواب بهترین کارایی را برای رانندگان دارد که مانع از خواب گرفتگی میشود .

این دستگاه دارای سنسور الکترونیکی است که به بر پشت گوش جای میگیرد و با خم شدن سر به پایین حالت ویبره تولید شده و باعث رفع خواب میشود.

این دستگاه نه تنها برای رانندگان بلکه برای نیروهای امنیتی اپراتورها و حتی برای دانش آموزان هنگام مطالعه طراحی شده است.



سخن آخر :

دستگاه هشداردهنده خواب راننده با ایجاد ویبره سعی در بیدار کردن راننده و بازگشت هشیاری به وی را دارد و برای هر راننده ای لازم است که یکی از این دستگاهها را در اتومبیل خود داشته باشد. مکانیزم دستگاه ایجاد ویبره قوی در گوش و ایجاد هشیاری است. و با کیفیت در حد عالی توسط این فروشگاه عرضه میگردد.

اما توصیه دوستانه و صادقانه ما به شما هموطنان عزیز این است که هرگز و به هیچ وجه در حالت خواب آلوده و با خستگی اقدام به رانندگی نکنید و با احساس مسئولیت برای موقعیت خود بعنوان پدر، مادر و یا فرزند یک خانواده ، دیر رسیدن و رفع خستگی را به هرگز نرسیدن و یک حادثه مرگبار ترجیح دهید.

 

می خوا هم چند مطلب درباره ی اختراع کنندگان بنویسم. 

می دانید چه کسی سیفون دستشوئی را اختراع کرد؟
سرجان هارینگتون سیفون دستشوئی را برای مادر خوانده اش ملکه ی الیزابت اول اختراع کرد . در ان زمان بیش تر مردم از لگن های مخصوص استفاده می کردند.

چه کسی کش را اختراع کرد؟
وقتی توماس ها نوک کش را اختراع کرد در نظر داشت ازان برای بستن کیسه ها استفاده کند. اما مرد دیگری ازان برای محکم نگه داشتن لباس هایش استفاده کرد.

چه کسی تلویزیون را اختراع کرد؟
تلویزیون را جان لوجی با وسایل بسیار عجیب و غریبی ساخت. او از یک لامپ دوچرخه و میل بافتنی برای ساختن تلویزیون استفاده کرد. تصویری که او به دست آورد بسیار عجیب و قرمز بود.

چه کسی خودکار بیک را اختراع کرد؟
در سال ۱۹۴۷ ادمی به نام بارون بیش خودکار کریستالی معروف به بیک را ساخت. اما اولین خودکارها را با لوله پلاستیکی که نوک گلوله ای شکل داشتند و جوهر انها بلافاصله بعد از نوشتن خشک می شد در سال ۱۹۳۸ لادیسلاو بیرو ساخت . برای همین در کشور انگلستان به خودکار بیک ، خودکار بیرو می گویند.

 

10اختراع که زندگی را ساده‌تر می‌کند!

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن آخرین نوآوری‌ها و فناوری‌ها جریان‌های خبری را برهم می‌زنند و در صدر اخبار قرار می‌گیرند، جایی که کارآفرینان و نوآوران قهرمان محسوب می‌شوند، جایی که «جدید» با «بهتر» اشتباه گرفته می‌شود. برنامه‌ها و فناوری‌های به اصطلاح مخرب نیز همه جا هستند، اما در دنیایی که به طور فزاینده‌ای پیچیده می‌شود چقدر توجه داریم که این نوآوری‌ها زندگی روزانه‌ی ما راحت‌تر می‌کنند؟

اخیراً در Siegel+Gale مجموعه‌ای را جمع آوری کرده‌اند تا به وسیله‌ی آن بفهمند کدام یک از محصولات تولید شده مشکلات انسان را ساده‌تر کرده است. از ۲۰۰۰ امریکایی در مورد نوآوری‌ها و فناوری‌هایی که زندگی آن‌ها را ساده‌تر کرده‌ است (صرف نظر از قیمت آن‌ها)، سؤال پرسیده شده است.

نتایج این نظر سنجی ممکن است شما را شگفت زده کند. این لیست ۱۰ اختراع برتری است که مصرف کنندگان امریکایی به آن‌ها رأی داده‌اند:

  1. شارژرهای قابل حمل تلفن که  اندازه‌ی کارت‌های اعتباری هستند و در کیف پول جا می‌شوند.
    فناوری مسیری طولانی را طی کرده است. دیگر نیاز نیست که کابل‌های شارژ تلفن همراه را با خود به همه جا ببرید و امیدوار باشید که پریز برق پیدا کنید و تلفن همراه خود را شارژ کنید. محصولاتی مثل  ChargeCard می‌تواند دغدغه‌ی شما را در طول روز و یا هنگام سفر کاهش دهد.
    شارژر همراه
  2.  اسکنر‌های قیمت که در تمام سوپرمارکت‌ها وجود دارد.
    در بیشتر سوپر مارکت‌ها اسکنرهایی در راهرو‌ها و میان قفسه‌ها وجود دارد که به مشتریان این امکان را می‌دهد قیمت موادی  که برداشته‌اند را قبل از حسابرسی کلی، بدانند. این وسیله این اجازه را به خریداران می‌دهد که بدانند تخفیف‌ها و بُن‌های خرید چقدر در خریدشان تاثیر دارد و در نهایت چه مقدار خرج می کنند.
  3. ردیابی که در چمدان‌ها قرار می‌گیرد تا اگر در قسمت ترانزیت گم شد به وسیله‌ی تلفن‌ هوشمند خود آن را پیدا کنید.
    مسافرت‌ها  معمولا پر از استرس‌ و نگرانی‌ هستند. تاخیر، هزینه‌های پیش بینی نشده، و گم شدن چمدان‌ ممکن است تجربه‌ی سفر ساده‌تان را پر پیچ و خم کند. اما با محصولاتی مثل TrakDot،  ViewTag،  Airbus Bag2Go ترس از گم شدن چمدانتان خیلی کمتر خواهد شد. خیلی راحت تلفن هوشمند خود را چک می‌کنید و چمدان خود را پیدا می‌کنید؛ حتی اگر در آن محل نباشد.
    ردیاب چمدان
  4.  سیستم بازرسی سبد خرید این امکان را فراهم می‌کند زمانی که اجناس خود را بر می‌دارید به طور خودکار اسکن شوند.
    این سیستمِ چک کردن  در بسیاری از فروشگاه‌های امریکا رایج شده است. حالا محصولاتی مثل ScanIT Mobile این امکان را به شما می‌دهد که به محض قرار دادن جنس مورد نظرتان در سبد خرید آن را اسکن می‌کند و دیگر لازم نیست در صف قدیمی چک کردن اجناس بمانید.
  5.  تلفن هوشمندی که وقتی در آب می‌افتد، آسیب نمی‌بیند.
    حساس بودن تلفن‌های هوشمند و وابستگی شدید ما به آن‌ها مشکلی را ایجاد کرده است: چه اتفاقی می‌افتد اگر آن‌ها قربانی یکی از حوادث روزانه شوند؟ برندها با  ساختن تلفن‌های هوشمند که با افتادن در آب آسیب نمی‌بینند مثل  Samsung Galaxy S4 Active،  Sony Xperia ZR و یا  Kyocera Torque شروع به مبارزه با این ترس کرده‌اند.
  6.  راهی برای یکی کردن همه‌ی رمزهای عبور در یک مکان.
     در عصر دیجیتال ترس از شکاف‌ها و رخنه‌های امنیتی باعث شده است که کاربران با ده‌ها رمز عبور  برای ده‌ها وب سایت و حساب‌ کاربری سروکار داشته باشند. محصولاتی مانند  Last Pass و oneSafe به شما کمک می‌کند که همه‌ی رمزهای عبور را در یک مکان ذخیر کنید؛ روند لاگین کردن را ساده می‌کند و تعداد دفعات استفاده از قسمت “رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید” را کم می‌کند.
  7.  اپلیکیشی که به شما این امکان را می‌دهد قیمت کالای مورد نظرتان را در موقع خرید با برندهای دیگر مقایسه کنید.
    برای بسیاری از افراد خرید کردن تجربه‌ای برای پیدا کردن کالا با قیمت پایین‌تر است؛ تجربه‌ای وقت گیر.
    استفاده از اپلیکیشن‌هایی مثل  Quick Scan،  Buy Via و Price Grabber می‌تواند زمان خرید کردن شما را به اندازه یک چشم بر هم زدن کم کند.  کالاهای شما را اسکن می‌کنند و کمک می‌کنند تا قیمت‌های مختلف آن‌ها را باهم مقایسه کنید. قطعا پس اندازه پول و وقت زندگی را راحتر می‌کند.
  8. باز کردن صندوق عقب ماشین با پا، در زمانی که دستتان پُر بود.
    باز کردن در صندوق عقب ماشین وقتی که وسایل ورزشیتان، اجناسی که از سوپر مارکت خریده‌اید، یا هرچیز دیگری دستتان است، ممکن است حتی به کابوس تبدیل شود. مثلا  Ford Escape این امکان را به شما می‌دهد که بدون آنکه وسایلتان را بر روی زمین پخش کنید صندوق عقب ماشینتان را با پا باز کنید.
    برای مصرف کنندگان آسان کردن روند چیزی حتی اگر به کوچکیِ باز کردن در ماشین باشد، بسیار ارزشمند است.
  9. دریافت اجازه عبور در هواپیماها از طریق تلفن‌های هوشمند.
    تمام خطوط هوایی تلفن همراه را جایگزین اجازه عبورهای کاغذی کرده‌‌اند و دیگر مسافران جلوی باجه‌ها صف نمی‌بندند. دانستن اینکه دیگر لازم نیست وقت خود را در صف‌ تلف کنید و یا برگه کاغذ اجازه عبور را گم کنید، برای مصرف کنندگان ارزشمند است و خلاقیتی بزرگ محسوب می‌شود.
  10.  اپلیکیشنی که همه‌ی کوپن‌های خرید شما در یک جا نگه داری می‌کند.
    استفاده از کوپن موجب پس انداز کردن پول  می‌شود. اما بحث زمان مطرح است. جدا کردن کوپن‌ها، سازماندهی آن‌ها و اطمینان از استفاده‌ی آن‌ها می‌تواند وقت گیر باشد. اپلیکیشن‌هایی مثل  Cell Fire, Key Ring و  Card Star همه‌ی کوپن‌ها را در یک جا نگه داری می‌کند و در نتیجه پول کمتری خرج می‌شود.

 کدام یک از به اصطلاح نوآوری‌ها نتوانستند در ۱۰ رتبه‌ی برتر جای بگیرند؟

با کمی تعجب و نگرانی، عینک گوگل در انتهای این لیست قرار دارد.  چیزی که متوجه شدیم این است که مصرف کنندگان تصویر بزرگی که کارآفرینان می‌بینند، مشاهد نمی‌کنند.

در عوض نوآوری را به عنوان حرکتی برای بهبود زندگی روزانه‌ی خود می‌بینند؛ این ارزش فناوری است، ساده کردن کارهای روزانه. ممکن است ماشینی که می‌تواند خودش پارک کند چیز بسیار جالبی باشد اما ارزش و ارجحیت آن از تلفن هوشمندی که پس از افتادن در آب آسیب نمی‌بیند، کمتر است.

مشخص است که همیشه مصرف کنندگان به دنبال گجت‌های جدید و جالب نیستند. این تحقیق نشان داد که آن‌ها به دنبال فناوری هستند تا به وسیله‌‌ی آن زندگی خود را راحت کنند، دغدغه‌ی خاطرشان را کم کند و در نهایت وقت بیشتری را برای انجام کارهایی که دوست دارند، در اختیارشان بگذارد. خلاقان و نوآوران باید چیزی بیش از خلاق باشند؛ آن‌ها باید “ساده کننده” باشند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم مطالبی رو که در این وبلاگ قرار میدم براتون مفید باشه و از انتخابتون ممنونم...
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اینجا همه چی درهمه و آدرس neloo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 2891
بازدید کل : 96932
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب





استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب






فال حافظ